Előfizetés
Hogyan működnek az előfizetések?
Az előfizetések automatikusan megújulnak a kiválasztott szállítási intervallum szerint, és a termékeket az üzlet minden sikeres megújítás után automatikusan kézbesíti. Például, ha havi előfizetést indítottál, akkor a rendszer minden hónapban automatikusan megterheli a bankkártyádat, és minden hónapban megkapod a termékeket az ajtódhoz, anélkül, hogy neked kellene megrendelni őket!
Felfüggeszthetem vagy lemondhatom az előfizetést?
Igen, természetesen. Bármikor felfüggesztheted vagy lemondhatod az előfizetést az ügyfélportálon, ahogyan az az alábbi képernyőképen is látható. Az egyetlen eset, amikor az előfizetést nem lehet lemondani, az, ha olyan előfizetést indítottál, amely meghatározott számú fizetést igényel a lemondás előtt. Az ügyfélportál a varázslatos link segítségével érhető el, amelyet az előfizetési rendelés leadása után küldött e-mailben kaptál. Az előfizetéseidet akkor is elérheted, ha fiókot hozol létre az üzletben.
Hogyan tudok átugrani vagy átszervezni egy fizetést?
Az ügyfélportálon átugorhatod vagy átszervezheted a fizetést. Minden ütemezett kézbesítés mellett lesz egy "Fizetés kihagyása" gomb, amelyet használhatsz a fizetés átugrásához. A fizetést átszervezheted a kézbesítési dátum melletti "Átszervezés" gombra kattintva.
Hozzáadhatok termékeket az előfizetésemhez?
Természetesen. Az ügyfélportálon hozzáadhatsz termékeket az előfizetésedhez. Csak kattints a "Szerkesztés" gombra a termékkártyán, és szerkeszd, távolítsd el vagy add hozzá a kívánt termékeket az előfizetésedhez.
Mi történik, ha a fizetés nem teljesíthető?
Ha az előfizetés nem újul meg, mert a fizetés nem teljesíthető, akkor e-mailt kapsz, amelyben lesz egy link, ahol biztonságosan frissítheted a fizetési módot.